Posted by Optimizare & Promovare

Bounce Rate

Ce este bounce rate-ul?
Bounce Rate ( numit si procent de iesire ) este un termen folosit în analiza traficului websiturilor si reprezinta masura timpului pana cand vizitatorul va parasi site-ul web.
El este rezultatul din împartirea a doi factori: vizite pe o singura pagina si total vizite. Când un vizitator a ajuns la tine pe site are doua posibilitati : sa plece sau sa continua sa citeasca o alta pagina din siteul tau. În primul caz, el face un bounce, adica o saritura si a plecat de pe site.

Bounce rate-ul se calculeaza pe o perioada de timp: zi, saptamana, luna, an, iar algoritmul de calculare difera de la un site la altul. Cel mai well loved este Analytics de la Google.
În Google Analytics Dashboard putem vedea foarte exact valorile de bounce rate pentru site-ul nostru. Practic, cu cât un site are un bounce rate mai scazut, cu atât mai multe page views primeste de la vizitatorii sai unici. Asadar, acestia îi acorda atentie marita , deoarece site-ul le ofera informatii relevante.

Bounce rate difera în functie de specificul de siteului. Un Bounce Rate de peste 75 % pentru un magazin virtual (e-commerce) este dezastruos ), în timp ce pentru un site de prezentare poate fi acceptabil. .În aceste cazuri trebuie luati în calcul si alti factori, precum loialitatea vizitatorilor (procentul de vizitatori noi fata de cei care se întorc pe site) si timpul petrecut efectiv acolo.

Concluzia finala :

Bounce Rate mic = Trafic de calitate

Post a Comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *