Posted by Optimizare & Promovare

Clasificarea motoarelor de căutare

Termenul de „motor de cautare” (Search Engine), este adesea utilizat în mod abuziv pentru a descrie atat directoarele si motoarele de cautare pura. De fapt, acestea nu sunt aceleasi; diferenta consta în modul în care sunt generate listari rezultat.

Exista patru tipuri majore de motoare de cautare trebuie sa stiti despre. Acestea sunt:

* motoarele de cautare cu crawler ;
* Directoare (cataloage cea mai mare parte editate de om);
* hybrid engines (meta motoare, precum si cele rezultate folosind alte motoare de cautare)
* Pay-per-performanta si motoarele de platit incluziunii.

Crawler-based, de asemenea, mentionate în continuare spiders sau crawlerele de web, folositi un software special pentru a automat si viziteaza în mod regulat site-uri sa creeze si sa completeze arhive lor gigant pagina Web.

Acest software este mentionata ca un bot „”, „Robot”, „spider”, sau „crawlerul”. Toti acesti termeni desemna acelasi concept. Aceste programe ruleaza pe motoarele de cautare. Ei naviga prin pagini care exista deja în depozitele lor, si pentru a gasi site-ul dvs. urmând link-uri de la acele pagini. Alternativ, dupa ce au prezentat pagini de la un motor de cautare, aceste pagini sunt coada de asteptare pentru scanarea de un paianjen; se constata pagina dvs. sa caute pe listele de pagini în curs de revizuire în acest coada de asteptare.

Dupa ce un paianjen a gasit o pagina pentru a scana, recupereaza aceasta pagina prin HTTP (la fel ca orice surfer ordinara Web care tipurile de un URL în câmpul de adrese si a unui browser prese „Enter”). La fel ca orice vizitator umane, software-ul de crawling lasa o înregistrare de pe serverul dvs. despre vizita a acesteia.

Serverul dvs. de Web returneaza codul sursa HTML al paginii dvs. de paianjen. Spider apoi citeste-l (acest proces este denumit în continuare „la accesarea cu crawlere” sau „spidering”) si acest lucru este în cazul în care începe diferenta dintre un vizitator uman si de crawling software-ul.

În timp ce un vizitator uman poate aprecia calitatea grafica si animatie Flash impresionant care le-ati încarcate pe pagina dvs., un paianjen nu va fi. Un vizitator uman nu citeste în mod normal, META tag-uri, un paianjen poate. Numai utilizatorii experimentati ar putea fi curios suficient pentru a citi codul de pagina atunci când cauta informatii suplimentare despre pagina Web. Un vizitator uman va observa mai întâi textul cele mai mari si cele mai atractive de pe pagina. Un paianjen, pe de alta parte, vor da mai multa valoare de text care este cel mai aproape de începutul si sfârsitul a paginii, iar textul înfasurate în link-uri.

Poate ca v-ati cheltuit o avere a crea un criminal site-ul conceput pentru a încânta imediat vizitatorii dvs. si sa câstige admiratia lor. Ati integrat chiar si o multime de animatie Flash de calitate si trucuri JavaScript. Cu toate acestea, un paianjen motor de cautare este un robot care numai vede ca exista unele imagini de pe pagina si include cod în ” script ” tag ca este instruit pentru a sari peste. Aceste elemente de design sunt obstacole suplimentare pe cale de a continutului.

SEO (search engine optimization) este solutia pentru a face pagina dvs. motor de cautare mai prietenos. Optimizare este cea mai mare parte orientata spre pe senile pe baza de motoare, care sunt cele mai populare-de pe Internet. Nu va spun pentru a evita inovatii de proiectare; în schimb, va spub cum sa le combinati în mod corespunzator cu nevoile dvs. de optimizare.

Sa revenim la modul în care un paianjen de lucra. Dupa ce citeste paginile dvs., acesta le va comprima într-un mod care este convenabil pentru a stoca într-un depozit gigant de pagini web numit un indice de motor de cautare. Datele sunt stocate în indexul motorului de cautare modul în care face posibil sa se determine rapid daca aceasta pagina este relevant pentru o anumita interogare si sa-l extrageti pentru includerea în pagina de rezultate arata în raspuns la interogare. Procesul de introducere paginii dvs. în indexul este denumita în continuare „indexare”. Dupa ce pagina dvs. a fost indexat, acesta va aparea pe paginile cu rezultatele motorului de cautare pentru cuvintele si expresiile cele mai frecvente de pe pagina de web indexate. Pozitiei sale în lista, cu toate acestea, pot varia.

Mai târziu, când cineva cauta motorul pentru termeni special, pagina dvs. va fi scos din index si incluse în rezultatele de cautare. Motorul de cautare acum li se aplica o tehnica de sofisticat pentru a determina cum relevante pagina dvs. este de a acestor termeni. Acesta considera multe pe pagina si off-factori de pagina si pe pagina este dat-o anumita pozitie, sau de rang, în termen de celelalte rezultate gasite pentru interogare surfer lui. Acest proces este numit „rank”.

Google (www.google.com) este un exemplu perfect de un crawler pe baza de Search Engine.

Directoare Web editate de om sunt diferite. Pagini care sunt stocate în depozit lor sunt adaugate numai prin prezentarea manuale. Directoare, pentru cea mai mare parte, sa solicite prezentarea manuala si de a folosi anumite mecanisme (în special, imagini CAPTCHA) pentru a preveni pagini de a fi transmise în mod automat. Dupa terminarea procedurii de depunere, URL-ul va fi pus în coada pentru examinare de catre un editor, care este, din fericire, un om.

Atunci când editorii directorul de vizita si a citi site-ul dvs., singura decizie pe care le fac este de a accepta sau respinge paginii. Cele mai multe directoare nu au propriul mecanism clasament – pe care o folosesc factori de evident diferite pentru a sorta URL-uri, cum ar fi de ordine alfabetica sau Google PageRankTM (explicat mai târziu, în acest articol). Este foarte vital sa prezinte o descriere relevante si precise pentru a editorul de director, precum si sa ia alte parti ale acestui manual de depunere în serios.

Spider-motoarele folosesc adesea directoare ca o sursa de pagini de noi pentru a accesa cu crawlere. Ca urmare, este evident în SEO ca ar trebui sa trateze inscrierea in directoare si listari director la fel de serios si responsabil, în care este posibil.

În timp ce un crawler-motor va vizita site-ul dvs. în mod regulat dupa ce acesta a indexat primul-o, si a detecta orice schimbare care le faceti la paginile dvs., nu este acelasi lucru cu directoare. Într-un director, rezultatele sunt influentate de oameni. Fie ca va introduce o scurta descriere a site-ului dvs., sau editorii vor.

Ca de obicei, directoarele sunt make de editori cu experienta, în general, acestea produc mai bine (cel putin mai bine filtrate) rezultate. Cele mai cunoscute si directoarelor cele mai importante sunt Yahoo (www.yahoo.com) si DMOZ (www.dmoz.org).

Motoare hibride. Unele motoare, de asemenea, au un director integrat de legatura cu ei. Acestea contin site-uri web care au fost deja discutate sau evaluate. Atunci când trimite o interogare de cautare la un motor hibrid, site-urile deja evaluate nu sunt de obicei scanate pentru chibrituri; utilizatorul trebuie sa le selectati în mod explicit. Indiferent daca un site se adauga la directorul de un motor lui, în general, depinde de un amestec de noroc si de calitate de continut. Uneori este posibil sa „aplica” pentru o discutie de site-ul dvs., dar nu exista nici o garantie ca va fi realizat.

Yahoo (www.yahoo.com) si Google (www.google.com), desi mentionat aici ca exemple de un director si, respectiv, crawler, sunt, de fapt motoarele hibride, asa cum sunt în prezent cele mai multe masini de cautare importante. Ca o regula, un motor hibrid de cautare va favoriza un tip de întocmire a listelor de peste altul. De exemplu, Yahoo este mai probabil sa prezinte listari uman-alimentat, în timp ce Google prefera sale crawlere listari.

Meta Motoare de cautare. O alta abordare pentru cautarea pe Internet marea este utilizarea multi-motor de cautare, sau meta-motor de cautare care combina rezultatele de la un numar de motoarele de cautare, în acelasi timp, si stabileste-le într-o pagina de rezultate formatat. Cererea limbajului natural este tradus la motoarele de cautare multiple, fiecare directionat pentru a gasi informatiile solicitate cautarea. Raspunsurile motor de cautare, astfel obtinute sunt adunate într-o lista singur rezultat. Acest tip de cautare permite utilizatorului sa acopere o mare de material într-un mod foarte eficient, mentinând unele toleranta pentru întrebari de cautare imprecis sau cuvinte cheie.

Exemple de multi-motoarele sunt MetaCrawler (http://www.metacrawler.com) si DogPile (http://www.dogpile.com). MetaCrawler se refera cautarea la sapte din cele mai populare motoare de cautare (inclusiv AltaVista si Lycos), apoi compileaza si se situeaza rezultatele pentru tine.

Pay-pentru-performanta si platite în motoarele de incluziune. Dupa cum reiese din titlu, cu aceste motoare nu ai nici o alta cale decât sa plateasca o taxa de timp pentru a mentine site-ul dvs., fie listate, re-spidered, sau de mai sus clasate pentru cuvintele cheie, la alegere. Exista foarte putine motoare de cautare pe care se concentreze exclusiv asupra listari platite. Cu toate acestea, cele mai importante motoare de cautare ofera o optiune platit lista ca o parte de indexare a acestora si a sistemului de clasificare.

Spre deosebire de includerea platit în cazul în care tocmai l-ati plati pentru a fi incluse în rezultatele de cautare, într-un program de listari de publicitate sunt garantate pentru a aparea ca raspuns la termenii de cautare special, si mai mare suma licitata, mai mare pozitia dvs. va fi pentru acesti termeni. Listings Platit de plasare pot fi achizitionate de la un portal sau o retea de cautare. Retelele de cautare sunt de multe ori înfiintate într-un mediu licitatie în cazul în care cuvintele cheie si frazele sunt asociate cu un cost-pe-clic (CPC) taxa. Un astfel de sistem este prevazuta la Pay as-pe-clic (PPC). Yahoo si Google sunt cele mai mari platite furnizorilor de listare, si Live Search (fostul MSN), de asemenea, vinde platit listari de plasament.
Concluzii:
1. Motoarele de cautare sunt clasificate în crawlerele, directoare, motoare META si a platite pentru incluziune.
2. Crawler-Search Eengine bazate pe utilizarea software-ul numit roboti, paianjeni, sau crawlerele pentru a adauga noi pagini la baza sa de date.
3. Dupa ce site-ul dvs. a fost inclus intr-un index de un crawler bazat pe motorul de cautare, veti aparea în rezultatele sale, precum si pozitia dvs. pentru o anumita interogare de cautare depinde de cât de relevanta paianjen gaseste pagina dvs. pentru aceasta interogare.
4. Listari directorul dvs. sunt destul de influente la pozitii în accesarea cu crawlere motoarele de cautare.

Post a Comment

One Response to “Clasificarea motoarelor de căutare”

  1. Cred ca o promovare site sau o optimizare SEO poate face numai de specialistii in domeniu!!E faza foarte importanta pentru noi toti in online,ca prezenta.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *