Posted by Optimizare & Promovare

Continut duplicat

În timp ce Matt Cutts de la Google a furnizat o multime de sfaturi utile pentru webmasteri prin intermediul Webmaster Central YouTube channel, acesta nu este singurul care face acest lucru. Greg Grothaus care face parte din Search Quality Team a postat un video (împreuna cu o prezentare pe Webmaster Central Blog), care acopera continutul duplicat si aspectele multiple pe care webmasterii continua sa se confrunte atunci când încearca sa obtina un rank maibun în Google.

Greg începe prin a face lumina in cazul unui mit well loved referitor la continutul duplicat, si anume ca Google penalizeaza site-urile care au continut duplicat. Nu este adevarat! Asta nu înseamna ca continut duplicat nu pot avea un impact negativ asupra clasamentului dvs.

Google recunoaste ca cele mai multe continutul duplicat nu este creat pentru a fi înselatoare. Exista exceptii, care sunt considerate spam. Grothaus spune chiar si site-uri spam nu sunt penalizate pentru ca au continut duplicat, totusi. Ei ar fi penalizati pentru spam. Ei nu penaliza oamenii doar pentru utilizarea lor si nu penaliza oamenii doar pentru ca au continut duplicat.

Exemplu de continut duplicat

* examplu.ro/
* examplu.ro/?
* examplu.ro/index.html
* examplu.ro/Home.aspx
* .www.examplu.ro/
* .www.examplu.ro/?
* .www.examplu.ro/index.html
* .www.examplu.ro/Home.aspx

Lista de mai sus de la prezentarea Grothaus, arata exemple de adrese URL care sunt diferite, dar arata acelasi continut. Google va recunoaste faptul ca acestea sunt la fel. Greg spune Webmasteri sunt cei mai în masura sa stie care este cel mai bun, asa ca va ajuta sa utilizati numai unul.

Post a Comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *