Posted by Optimizare & Promovare

Google a brevetat modul in care se judeca valoarea unui link

Google a obtinut un brevet nou cu numele „Determining quality of linked documents” acum cateva zile.
Acest brevet ar putea să ne dea perspective suplimentare cu privire la modul in care Google judeca influenta un link asupra pozitiilor din motoarelor de căutare, a unei pagini web.

Conform descrierii din brevet, Google ar putea acorda un rang la o pagină web diferita bazata pe relaţia dintre pagini.
De exemplu, legături de la paginile care au acelaşi autor ar putea avea o influenţă mai mica pe clasamentele unei pagini web care nu au nici o afiliere cu acele site-uri.

Cum limiteaza Google valoarea unui link?

Conform brevetului, Google ar putea să facă următoarele:

  • Google atribuie o valoare maximă la link-uri care vin de pe paginile afiliate.
  • Google ar putea să atribuie valori individuale pentru link-uri de pagini independente.

Cum poate Google recunoaşte afiliate paginile web?

Brevetul prezinta o serie de metode prin care Google poate utiliza pentru a determina afilierea pagini web:

  • Interlinking:  site-uri care sunt strans legate între ele, altele decât paginile de media pe site-urile ar putea fi considerate a fi afiliate.
  • Hostnames: paginile web care au acelasi nume de domeniu sau subdomeniile care sunt pe acelaşi domeniu sunt probabil afiliate.
  • Adresa IP:  in cazul în care primele două sau trei componente ale adreselor IP sunt identice, paginile de internet ar putea fi afiliate.
  • Vizitatorii : pagini web pe care vizitatorii le împărtăşesc în timpul unei sesiunii de navigare pot fi considerate a fi afiliate.

Deşi Google a primit brevetul în această lună, el a fost depus cu câţiva ani în urmă.Aceasta înseamnă că metodele descrise în brevet, probabil, au fost folosite de Google de ceva vreme.

Post a Comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *