Posted by Optimizare & Promovare

Google Algorithm Update – va fi Bounce Rate un nou factor de ranking ?

Uita pentru un moment, tot ceea ce crezi că ştii despre Google şi modul în care acestea ierarhizeaza conţinutul. Pune-te în rolul unei persoane care este însărcinată cu rezultate dintr-un clasament. Un rezultat vine de multe ori dupa un clic, dar cele mai multe ori unii utilizatori răman pe pagina pentru cateva secunde si apoi se întoarc la pagina de rezultate, şi dau click pe un alt rezultat.

Deci daca un utilizator sta pe o pagina mai mult, şi nu se întoarce la pagina de rezultate pentru a găsi un alt rezultat sau pentru a rafina interogare lor, atunci acea pagina are cel mai probabil un conţinut mai bun pentru o anumită căutare?

Intr-un video recent de la Google Matt Cutts vorbeşte despre creşterea vitezei site-ul, şi modul în care acest lucru poate păstra utilizatorii de pe site-ul dvs. mai mult, vă puteţi mări rentabilitatea investiţiei. Ştim Viteza este factor de ranking si că ea poate reduce bounce rate. Chiar dacă Google nu utilizează bounce rate direct, cred ca există o relaţie puternică aici.

Post a Comment

2 Responses to “Google Algorithm Update – va fi Bounce Rate un nou factor de ranking ?”

  1. Lucian spune:

    Aici e putin ciudat pentru mine acest Bounce-Rate , pentru ca in google analitics, viteza de incarcare a site-ului meu a scazut in ultimul timp iar la Baouce-Rate am o crestere de 80,37%.
    Nu prea cred ca acestea sunt mana in mana !

  2. Lucrian spune:

    Nici eu nu cred ca sunt mana in mana, dar cand Google iti intoarce un rezultat si persoana intra pe el, asteapta 5-6 secunde si pagina tot nu s-a incarcat, atunci e foarte probabil sa nu mai vrea sa citeasca nimic de pe acea pagina si sa apese imediat butonul back.
    Din punctul meu de vedere e mai mult despre comportamentul uman.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *