Posted by Optimizare & Promovare

Intelegerea Motoarelor de cautare

Acest pas este o introducere în motoarele de cautare, precum si relatiile dintre acestea. Aceasta informatie este valoros în a ne ajuta sa întelegem modul în care site-ul într-un motor de cautare / director poate influenta clasamentul în alte motoare.

De-a lungul acestui articol, (si utilizate în mod obisnuit pe Internet, de asemenea) termenul „SE” este folosit ca o abreviere pentru motorul de cautare .

Motoarele de cautare sunt metoda cea mai populara pentru tinta clientii sa va gaseasca. Ca atare, SE sunt maniera cea mai vitala pentru permitându-clientii sa va gaseasca.

În prezent, motoarele de cautare din lume, împreuna primi aproximativ 400000000 cautari pe zi. Cautarile se fac cu ajutorul unor cuvinte-cheie: ca regula, oamenii de tip o fraza scurta format din doi la cinci cuvinte-cheie pentru a gasi ceea ce cauti. Aceasta poate fi de informatii, produse sau servicii.

Ca raspuns la aceasta interogare, un motor de cautare se va alege de la baza sa de date foarte mare de pagini web aceste rezultate pe care le considera relevante pentru termeni surfer Web-ului, si afisa lista cu aceste rezultate la surfer. Lista poate fi foarte lunga si cuprinde mai multe milioane de rezultate (amintiti-va ca în prezent numarul de pagini de pe Web ajunge la 2.1 mii de miliarde, adica 2,100,000,000,000), astfel incat rezultatele sunt afisate în ordinea relevantei lor si a rupt în mai multe pagini (cel mai frecvent 10 de rezultate pe pagina). Cei mai multi surferii web rar o sa mearga mai departe decât a treia pagina de rezultate, cu exceptia cazului în care sunt considerabil mai interesati într-o gama larga de materiale (de exemplu, pentru o cercetare stiintifica). Un motiv pentru aceasta este ca ei de obicei gasi ceea ce cautati cu privire la aceste primele pagini, fara a fi nevoie sa se scufunde în orice mai profund.

De aceea, o pozitie printre primele 30 de rezultate (sau „de top-30 listare”) este un obiectiv râvnit.

Exista – si motoarele de cautare sunt constienti de acest lucru – mai populare cautari si cautari mai putin well loved. De exemplu, o cautare pe cuvântul „papiorocopircalita” este cautat de pe Web mult mai rar decât o cautare pentru „web hosting”. Motoarele de cautare a face bani prin oferirea de functii înalte speciale (de cele mai multe ori numite ” rezultate sponsorizate „) pentru termeni populari, asigurându-se ca va aparea un site web pentru surferi când au de cautare pentru acest termen, si ca va avea cea mai buna vizibilitate.

Post a Comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *