Posted by Optimizare & Promovare

Piata de publicitate on-line poate ajunge la 20 de milioane de euro

În 2009, piata de publicitate online ar putea ajunge la suma de 20 de milioane de euro. Prognozele pentru anul viitor arata ca industria on-line, va fi mai putin afectata de criza financiara, în comparatie cu alte medii de comunicare.
Internetul a fost întotdeauna considerata ca fiind de slabe, chiar daca una dintre cele mai dinamice si mai ieftin de comunicare mass-media mass-media. În 2008, cu toate acestea, on-line de industria autohtona a dezvoltat destul de spectaculos.
Blogosfera a fost aglomerat platforme orientata on-line si a facut profesionale si spatiu de publicitate pe site-uri au început sa vânda prin regii independente (Boom, AdEvolution) integrate de încredere în mass-media (Interactive intacte – intacte, F5X Media – Realitatea-Catavencu).
În plus, 2008 a fost plina de evenimente: a vânzarii de publicitate si de platforme Yahoo hi5, om de afaceri de investitii în franceza Alexis Bonta si platforme e-Republik Trilulilu sau prin fuziune, de acum aproape doua luni de la Kinecto si agentie de publicitate Tempo.
La începutul acestui an, expertii estimeaza ca volumul pietei de publicitate online din România va ajunge la aproape 14 de milioane de euro. Potrivit studiului IAB / PwC, piata locala de Internet a atins în primele sase luni din 2008 se ridica la aproximativ noua milioane de euro.

Post a Comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *