Posted by Optimizare & Promovare

Search Engine Marketing

Search Engine Marketing a devenit un „buzzword” care este acum auzit peste tot de mai multe ori pe zi. Aici va oferim o definitie exacta a ceea ce se refera la, si modul în care aceasta se refera atât la Web Search si Web Marketing.

Search Engine Marketing este, de asemenea, cunoscut sub numele de Search Engine Marketing (SEM), si, ca atare, ne vom referi la este la fel de SEM pe parcursul acestui articol. Definitiile care urmeaza sunt elementele de baza, daca sunteti un expert, puteti sari peste acesti termeni; în caz contrar, va recomandam sa cititi si sa le întelegti.

Search Marketing este o parte a eforturilor de marketing de afaceri care are ca scop cresterea traficului (numarul de vizitatori), site-ul de la motoarele de cautare. În plus, se adreseaza la conversie (procentul de vizitatori care devin cumparatori). Primul este realizat prin cresterea vizibilitatii în motorul de cautare, si anume pozitia site-ului dvs. în rezultatele motorului de cautare pentru anumite cuvinte cheie .

De exemplu, daca cineva vrea sa gaseasca si sa cumpere un aparat de fotografiat digital, care vor merge la un motor de cautare, cum ar fi Google si de tip „aparat de fotografiat digital” în caseta de cautare. Google va lista, în acest caz, 138 milioane de rezultate (acestea sunt cifrele reale extrase creând în acelasi timp acest curs). Daca vindeti camerele digitale sau oferi orice servicii conexe, site-ul dvs. pot fi enumerate printre aceste rezultate 138000000. Aici, totul depinde de modul în adâncime esti. Daca va aflati pe prima sau a doua pagina a rezultatelor cautarii, este mult mai probabil ca astfel de vizibilitate va aduce mai multi vizitatori si clienti de la Google. Daca sunteti rezultatul 300, este putin probabil ca cineva de la toate vor veni la tine de la Google.

Împreuna cu puterea si marimea banner-ul dvs. / anuntului de retea, afilieri si parteneriate, vizibilitate SE cuprinde un concept mai larg – Web vizibilitate (alias vizibilitate on-line).

În general, exista doua metode principale de a efectua SEM:
a) Search Engine Optimization (SEO)
b) utilizând plata-pe-clic si platite modele de includere pe lista.

Afisarile platite sunt diferite: plateasc un motor de cautare si garanteaza includerea site-ul dvs. în index. Mai mult decât atât, multe motoare de cautare de oferta avansata plata-pentru programe de performanta, cum ar fi afisarea site-ul dvs. / anunt în rezultatele de cautare pentru cuvintele cheie la alegere. Acestea sunt asa-numitele „sponsorizat” rezultate. Cel mai frecvent, va trebui sa plateasca o rata specificate pentru fiecare vizitator care vine de la site-ul dvs. de la acest motor de cautare faptul ca clicurile pe aceste anunturi.

Scopul SEM nu este numai de a gasi un echilibru corect între organic si listari platite, dar si pentru a obtine maxim de conversie a vizitatorilor în clienti fideli. In zilele noastre SEM se bazeaza pe declaratia ca nu este de trafic în sine care conteaza, dar cum directionate si convertibile. Modul de trafic transforma, si conteaza foarte mult – chiar mai mult de rangul site-ul pe un motor de cautare dumneavoastra.
Urmatoarele sunt principalele obiective de Search Engine Marketing:

1. Îmbunatatiti vizibilitatea Web si a obtine cât mai mult trafic posibil.
2. Îmbunatatirea calitatii de trafic: Get Topul mari pentru exact acele cuvinte cheie care aduc vizitatorii cu cele mai bune rata de conversie.
3. Diminuarea cheltuielilor prin oprirea de publicitate pentru cuvinte cheie neperformante.

Metode folosite de Search Marketing

Principalele metode utilizate pentru atingerea obiectivelor de marketing de cautare sunt Search Engine Optimization (pentru listari organice), suma licitata Management (înregistrari pentru platite) si Web Analytics (pentru ambele tipuri de listari).

Search Engine Optimization este în schimbare despre codul HTML al paginilor dvs. si structura site-ului dvs. în asa fel încât atunci când un robot SE citeste siteul, se poate întelege ca paginile au continut valoros legate de cuvintele dvs. cheie, si apoi le ridica la rang înalt, de asemenea, spune despre modalitatile de a creste popularitatea link-ul tau – numarul de link-uri de înalta alte cotat paginile site-ul dumneavoastra. Acest lucru este vital deoarece cele mai multe motoare de cautare iau în considerare popularitate link-uli dvs.

Web analytics (denumite în continuare WA), este vorba, analizând si folosirea informatiilor despre vizitatorii dvs., detaliile lor, comportamentul lor pe site-ul dvs., modalitati care le-au gasit site-ul dvs., eficienta au venit si de publicitate, ratele de conversie, si , împreuna cu toate ca, informatiile eCommerce.

Concluzii :

1. Search Marketing, sau Search Engine Marketing, sau SEM, este cumularea eforturilor vizând sporirea vizibilitatii dvs. in motorul de cautare.
2. SEM se ocupa cu listarile dvs. organice si platite pe motoarele de cautare.
3. SEM include si utilizeaza tehnici de Search Engine Optimization, oferta de management si Web Analytics.

Post a Comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *