Posted by Optimizare & Promovare

Sfaturi oficiale de la Google cum sa verificati daca continutul dvs. trece de noile cerinte de calitate

Cel mai recent algoritmul al motorului de cautare Google (Panda) a cauzat o scădere clasament pentru multe site-uri. Google vrea să reducă clasamentul de continut scazut de calitate în rezultatele de cautare, iar pentru acesta a publicat câteva întrebări care vă va ajuta să analizati calitatea site-ului dvs. :

Poate  fi conţinutul paginii de web fi de încredere?

• ai încredere în informaţiile prezentate în pagina dumneavoastră?
• este un articol scris de un expert sau de cineva care cunoaşte bine subiectul, sau este superficial ?
• este site-ul o autoritate recunoscută în subiectele  sale?
• utilizatorii va reclama atunci cand vad pagini din site-ul dvs ?

Este conţinutul din paginile dvs. unic?
• are site-ul  continut duplicat, redundante sau articole pe subiecte identice sau similare cu variante de cuvinte cheie uşor diferite?
• pagina furnizează o valoare semnificativă în comparaţie cu alte pagini în rezultatele de căutare?

Verifici calitatea  paginilor web?

• paginile au ortografie  sau erori de fapt?
• cat de mult control al calităţii se face pe conţinut?
• sunt paginile produse cu mare grijă şi atenţie la detalii vs mai puţină atenţie la detalii?

Creaţi pagini web pentru vizitatori sau pentru motoarele de căutare?

• sunt subiectele conduse de interesele reale ale cititorilor site-ului, sau site-ul generarea de conţinut prin încercarea de a ghici ceea ce ar putea rang de bine în motoarele de căutare?

Paginile dvs.  web au conţinut suficient de real?

• pagina  oferă o descriere completă sau cuprinzătoare a subiectului?

Post a Comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *